Rutis - Castiñeira - Monte das Arcas - Orro - Bregua - Ledoño - A Telva

Photo ofRutis - Castiñeira - Monte das Arcas - Orro - Bregua - Ledoño - A Telva Photo ofRutis - Castiñeira - Monte das Arcas - Orro - Bregua - Ledoño - A Telva Photo ofRutis - Castiñeira - Monte das Arcas - Orro - Bregua - Ledoño - A Telva

-77 ft
June 26, 2019
June 2019

near Rutis, Galicia (España)

Ruta rodadora 60% monte con el retorno desde Ledoño por camiños de asfalto.

Desde Rutis, subida pola Rúa Regueiro ata empezas con tramos de monte baixo a línea de alta tensión. As primeiras subidas con bastante pendiente para ir suavizando tramos con bastantes laxes pero moi ciclables. Tras pasar por encima da Terceira Ronda pola calle polvorín tómase un cacho de sendeiros que nos levan ata un pilar que figura encima dunhas laxes. Resulta que lle falta a placa (alguén que pensou que estaba mellor na súa casa) pero trátase dun dos Vertices Geodésicos da provincia de Coruña. Este chámase Castiñeira. Deixo enlace para ver o resto da provincia. (Aparece abaixo do texto como VER MÁS,)

Dende alí baixada ata a residencia de Caser e paseo polos carreiros, moi pechados de maleza e de silvas, que van parelelos ó club de Golf. Desde o final deste carreiro subimos polas traseiras do Monte das Arcas para facer uns descensos bastante divertidos ata chegar a Orro. O camino que nos achega á carretera está moi pechado de maleza, casi intransitable.

Despois de cruzar una ponte sobre a Autopista, faise una subida por carretera para comezar as sendas de arcilla rosada/vermella da zona de bregua que nos levan ata unas baixadas moi divertidas e algo técnicas. Dende alí (km 17) dous quilómetros de subidas enlazadas ata una baixada moi rota e moi técnica, pola cantidade de pedras de gran tamaño que nos atopamos.

Dende aquí seguimos un trozo da vía antigua do tren que parte da antigua estación de Bregua, para deixala polo marxe esquerdo e tomar un carreiro que atravesa o monte e que nos leva a unas baixadas moi rápidas ata pasar por baixo da vía por un túnel duns 30 metros que ten un paso complicado por causa da auga.

Para volver a Vilaboa atravesamos Ledoño e tomamos o asfalto que vai paralelo á autopista e nos leva por Sueiro, acercanos a Tarrío e A Telva por carretera. Prosigue pola senda do río Mero e o paseo do Burgo, tramos sen complicación e moi planos.