ruta vilallonga de ter-nuria-ripoll IBP299DB

Very difficult
July 12, 2009
July 2009

near Vilallonga de Ter, Catalunya (España)

sortim de Vilallonga de Ter direcció Vallter per asfalt,ens enfilem al Coll de la Marrana direcció Tirapits, Coll de Carança i Noucreus, d'aqui tot baixada fins al Santuari de Núria. Aqui prenem el GR que baixa a Queralbs (poc ciclable i perillós)millor baixar per Fontalba. De Queralbs a Ripoll tot per asfalt que sens fa tard!

• Photo of Tiet Corriol
    Tiet Corriol Jun 24, 2011

Mare de Déu, estàs com un llum de carburo!!! Quin rutot!!! Jo he baixat un parell de vegades per les gorgues del Freser però amb bicis d'Enduro. Amb rígides és totalment inviable. No sé si em recordes, ens vam trobar fa un any baixant cap a Oix venint del Pont de Llierca, també anàvem cap a Talaixà... Que vaig bé!!!

• carlesaulinas Jun 30, 2011

La veritat és que aquest GR és d'aquells que t'en recordes perquè es va fer d'alló més pesat, llarg i ens va retrassar molt l'horari d'arrivada, peró ja el tenim el sac. Vareu disfrutar la baixada de Talaixa a Sadernes?