Ruta pels boscos d'Oleta i Urkiola...

Photo ofRuta pels boscos d'Oleta i Urkiola... Photo ofRuta pels boscos d'Oleta i Urkiola... Photo ofRuta pels boscos d'Oleta i Urkiola...

August 19, 2019
August 2019

near Oleta, País Vasco (España)

Ruta rodadora, sense cap tipus de dificultat tècnica, tot i que cal vigilar molt en els descensos , ni que siguin per pista forestal, son molt ràpids i cal anar amb compte. Sortim d'Oleta i ràpidament ens endinsem al bosc que hi ha sortint del poble. Comencem la pujada que ens porta per la zona del parc natural d'Urkiola, que tot i no hi entrem directament , sempre estem als llindars. Després d'un seguit de pujades i baixades amb bastant desnivell arribem al poble d'Otxandio. Sortim i ens dirigim cap al cim del Korostartegana, després de coronar lo, tenim un seguit de tobogans que ens porten cap a les cases als Arbres, una zona molt bonica i tranquil·la. Impressiona veure aquestes construccions a dalt dels arbres.... baixem una altra vegada a Otxandio i allí tornem cap a Oleta per un sender espectacular.