ruta miquel toni

February 14, 2019

near sa Pobla, Baleares (España)

És la primera ruta realitzada per jo. És una ruta amb bastant de desnivell, primer de tot ja acomençam per la pujada de son bialí a buger i després augmentam l'altitud fins arribar a lluc.

PictographDoor Altitude 89 ft

lloc de partida i arribada

el lloc de partida i d'arribada es troba a sa pobla, concretament al carrer general marzo.

PictographRisk Altitude 219 ft

pujada de son bialí

aquest camí anomenat camí de son bialí o també coneguda fundació aca, és un carrer amb una pujada molt intensa. Està dins el terme municipal de buger i a n'aquest lloc s'aprofita aquesta pujada per realitzar curses de bicicletes. hem de tenir en compte que la pujada és molt elevada.

PictographMonument Altitude 352 ft

sa canova

sa canova està situada a nes terme municipal de campanet. Aquest lloc abans era un discoteca coneguda com "el cisne". Aquest lloc abans fà uns 60 anys era molt conegut, fins i tot i varen anar famosos. Actualment aquest lloc ja no es una discoteca i s'ha convertit en una finca granja on fan cultiu d'oliva i fan els seus productes

lluc

LLuc , tan famós pels habitants de mallorca... es troba situat en el terme municipal d'Escorca a uns 400 metres d'altitud, en plena Serra de Tramuntana de l'illa de Mallorca, la major de les Balears. Està considerat com el lloc sagrat i de pelegrinatge per excel·lència de l'illa Tots els anys, es porta a terme un esdeveniment multitudinari anomenat Marxa donis Güell a Lluc a peu en què participen més de 50.000 persones que des de Palma, marxen en pelegrinatge en un recorregut de més de 48 quilòmetres fins arribar al monestir.

PictographSummit Altitude 333 ft

camí cap al puig de santa magdalena

Aquest camí està situat a una de les sortides d'inca, concretament al camí vell d'inca sa pobla. Aquest camí condueix com el seu propi nom indica a sa pobla. Però enmig d'aquest camí està situat el puig de santa magdalena Aquest puig s'aixeca 300 metres sobre el nivell del mar, i està format per pedre calcària. Desde aquest punt podem veure ''sa pobla, buger, campanet, muro... i en el fons de tot el port d'alcúdia , can picafort... sense cap dubte te unes vistes impresionants.