Ruta institut Rocagrossa

December 3, 2020

near Lloret de Mar, Catalunya (España)

És una ruta que passa pel poble de Lloret, anem per carril bici, carretera i trams de sorra, anem a un mirador on es pot veure la Platja de Santa Cristina, just després fem alguna baixada i pujada una mica complicades (però si no es pot passar muntant, es pot fer baixat de la bici), després baixem a la platja de fanals i tornem a fer un altre tram de carretera, arribem a l'institut i pugem al Condado del Jaruco per pujades amples de sora i sense massa dificultat. Hi ha molts llocs on anem per carril bici que es tallen i hem de passar un tros de carretera per poder continuar per carril de bici. A la ruta hi ha un parc on podràs omplir el bidó d'aigua, també passem per zones urbanes, pel passeig de fanals i de Lloret; passem per davant del teatre municipal de Lloret de mar i pel centre d'interpretació de Lloret de Mar. Hi ha alguna zona que hem de tenir en compte perquè passem per llocs on pots caure a un "barranc".

PictographBeach Altitude 68 ft

PictographBeach Altitude 53 ft

PictographPark Altitude 27 ft

Hi ha una font on podràs agafar aigua.