Ruta dels GRs. GR92, GR83, GR5 i tornada pel GR97 un tros

January 30, 2022
January 2022

near Cardedeu, Catalunya (España)

Ruta inici i final a Cardedeu, unint GRs que o be es creuen o be passant molt pròxims.

GR92 des de Can Collet/La Torrassa fins El Corredor.
Del Corredor es va a Buscar la creu de Rupit per agafar el GR83 fins Sant Martí de Montnegre i de d'aqui baixar el GR5 fins Sant Celoni.
(Em vaig saltar un creuament en el GR 5 i vaig travessar la granja a Can Riera de Vilardell tot i els senyals de prohibit passar)

Una vegade a Sant Celoni, ja nomes queda buscar el GR 97 que surt darrera el Complex Esportiu Municipal i tornar.

A partir de Sanata vaig deixar el GR per fer via i tornar per la via rapida, d'haver seguit pel GR hagessin sortir uns 5 km mes i alguan trialera entre Sant Antoni i Cardedeu.

Molt ben marcat per la gent que manté els GRs, aqui agraeixo la seva feina.

Molt pistera, amb una o dues trialeres, si be ja em vaig saltar el tros del GR92 que passa pel darrera del Solei del Corredor.