Ruta dels Gorgs sortint d’Amer cap a Les Planes d’Hostoles (Ruta del Carrilet)

Photo ofRuta dels Gorgs sortint d’Amer cap a Les Planes d’Hostoles (Ruta del Carrilet) Photo ofRuta dels Gorgs sortint d’Amer cap a Les Planes d’Hostoles (Ruta del Carrilet) Photo ofRuta dels Gorgs sortint d’Amer cap a Les Planes d’Hostoles (Ruta del Carrilet)

June 16, 2019
June 2019

•   4.8 2 Reviews

near Amer, Catalunya (España)

Sortim del Parc de Bombers d’Amer i de seguida agafem la Ruta del carrilet direcció a Les Planes d’Hostoles. La ruta la faig amb la meva filla de 7 anys, per tant veureu que parem molt, però es pot fer mes ràpida.

La primera parada la farem per visitar dues fonts. La Font de l’Abeurador i la Font dels Carlins, on podem refrescar nos i tastar aquest aigua tant bona.

Seguim la ruta del carrilet direcció a Olot i abans d’arribar a les planes ens trobem amb el Gorg de Santa Margarida, un lloc espectacular. Dir que amb les bicicletes no vàrem baixar, les vam deixar lligades a un arbre. El camí no es còmode ja que hi ha llocs feixucs per les bicicletes.

Seguint arribem a Les Planes, allà dinem i en acabat anem direcció a Sant Feliu de Pallerols. Ràpid trobem el següent gorg, el de Can Poeti, on decidim refrescar nos.

Finalment trobem el Gorg de la Plana, un altre indret preciós!

La tornada es tot baixada i molt agraïda.

Bona bicicletada!!!!

Gorg de Can Poeti

Gorg de la Plana

• xjjose Dec 27, 2021

Muchas gracias por la ruta y por la explicación.

• Photo of Agata Avalo
    Agata Avalo Dec 27, 2021

Muchas gracias!!!! Me alegro que os haya gustado! 🤗🤗

• Photo of Raul Fernandez 19
    Raul Fernandez 19 Aug 29, 2022

Buena información sobre todos los puntos de interés y buena conservación de los senderos

• Photo of Agata Avalo
    Agata Avalo Aug 29, 2022

Gracias por tu valoracion Raúl! Me alegro que os haya gustado!

• Photo of f_u_n_k_i_d
    f_u_n_k_i_d May 20, 2024

Hola Raül, creus que podria fer la ruta amb una bici amb un remolc?