Ruta del Tigre Morella a BECEITE

April 21, 2011
April 2011

near Morella, Valencia (España)

Sortim de Morella direcció al poble de BOIXAR que hem passat ja el dia abans, bona pista i forta pujada abans d'arribar a BOIXAR, passem Caratxa i després be un tram de camí molt tècnic abans d'arribar a Peñarroya de Tastavins, aquesta part podríem dir que es molt difícil però el demés son pistes de bon pedalar, per raons de logística no anem a Vallderoures i ens allotgem al bonic poble de BESEIT

• Photo of jobapu
    jobapu Jan 11, 2012

Hola ollerjosep, m'agradaria fer aquesta excursió al proper mes d'agost(encara em puc entrenar!), però en sentit contrari. Com que molt tècnic no ho sóc, voldria preguntar-te si aquest tram tant difícil és llarg de fer a peu. I també si la qualifiques de difícil per aquest tram o ho és tota ella.
    Moltes gràcies
    Josep Batista

• Photo of ollerjosep
    ollerjosep Jan 11, 2012

Recomaneria NO fer-la en sentit contrari, hi ha pujades molt dures, tampoc es molt recomenable fer-la al mes d'Agost, fa molta calor i no hi ha molta aigua, el millor temps es primavera o tardor.
    AQUEST TRAM ES PARTICULARMENT DIFICIL, TAMBE EL DE CASETES VELLES, tret de les dos ultimes etapes tot el recorregut per els PORTS no es facíl

• Photo of jobapu
    jobapu Jan 11, 2012

Moltíssimes grácies. Buscaré unes altres dates i et faré cas amb el sentit.