Ruta de les Ermites de Caldes de Malavella [IBP 34]

Photo ofRuta de les Ermites de Caldes de Malavella [IBP 34] Photo ofRuta de les Ermites de Caldes de Malavella [IBP 34] Photo ofRuta de les Ermites de Caldes de Malavella [IBP 34]

August 26, 2011
August 2011

near Caldes de Malavella, Catalunya (España)

Sense gaire desnivell, aquesta és de les rutes de pedalar, pedalar sense parar. Aquesta és la única "dificultat" de la volta. Paisatges i paratges estupendos, sobretot en primavera o estiu, per fer-la tranquilament amb un entrepà a la bossa... Molt recomanable per gent no PRO...
Ara bé la queixa: Si tens intenció de fer la ruta SENSE GPS, o suigui, sense seguir el track, AL TANTO!!! Aquesta ruta està molt mal senyalitzada, MOLT. Quan curiosament, l'ajuntament la té molt bé promocionada, amb un mega cartell a la plaça de la vila de Caldes. Espero que qui faci el manteniment d'aquesta ruta, ja sigui Ajuntament, Diputació, Consell Comarcal o la Generalitat, si us plau, facin el favor de repasar les fites i senyals.
Malgrat tot, la recomano a tothom L'IBP de la ruta és de 34

Iglesia de Sant Esteve

• Photo of ebassegoda
    ebassegoda Aug 2, 2014

Molt bona ruta, la vaig seguir parcialment i em va agradar molt. I ara ja està tota senyalitzada amb marques grogues i cartells indicadors i es pot seguir sense problemes.

• Photo of explain77
    explain77 Aug 12, 2014

Gràcies per la informació ebassegoda, ara fa temps que no la faig, i m'alegro que s'hagi tornat a senyalitzar.

• Photo of sparrum
    sparrum Feb 8, 2016

Una ruta molt maca, paisatges espectaculars i més ara que tots els camps estàn verds. Molt bén senyalitzada amb marques i panells. Jo la vaig ampliar amb Vallcanera i Santa Margarida (Vilobí). La vaig fer amb una bici de ciclocross i és perfecte! Gràcies.