Ruta de les 10 Ermites

7 hours one minute
May 14, 2023
May 2023

near Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

Comença per Farners i acaba a Castanyet.
Sta. Coloma de Farners-Ctra. de Farners-Font del Ferro-Ermita de Farners-La Casilla-Torre d'en Planes-El Rieral-l'Hort de la Vila-Ermita d'Argimon-Font del Vidre-Font de l'Avellaner-Ermita de Sant Pere Cercada-Can Formiga-Ctra. de Farners-Ermita de Santa Victoria de Sauleda-Mas Ferrer-El Torners-Viaducte de Cladells-Ermita de Sant Miquel de Cladells-El Clopers-Can Joanic-Ermita de Santa Margarida de Vallors-El Pedró-El Sobirà-Coll del Cirerer-Ermita de Santa Creu d'Horta-Ca n'Iglesias-La Molina-Coll de Ruscall-El Ruscall-Ermita de Santa Bàrbara-El Ruscall-Coll de Ruscall-El Surós-Can Palomeres-Ermita de Sant Andreu de Castanyet-Ctra. de Castanyet-Santa Coloma de Farners

Seguir per la ctra. fins a Farners

Seguir per la dreta a l'Ermita de Farners a 300 m.

Ermita de Farners

Recular 300 m. fins a la ctra. i seguir per la dreta, continua fins trobar el trencant de la Torre den Planes uns 500 m. seguir per aquesta pista direcció al Rieral

PictographRuins Altitude 829 ft

Continua per la pista direcció a Argimon

Per arribar a l'Ermita seguir per les escales uns 100 m.

Ermita d'Argimon

Recular per la pista uns 1500 m. al arribar a baix seguir per la dreta, al arribar a la corba seguir per la pista de la dreta (pujada) direcció a Sant Pere Cercada, recta porta a l'Esparra

La font queda a la dreta

Seguir direcció a Sant Pere Cercada

Seguir per la pista devant de l'Ermita direcció a Santa Victoria de Sauleda, fins trobar la ctra. de Farners, es pasa per Can Formiga

Seguir per la dreta fins trobar el transformador

Deixar la ctra. i seguir per l'esquerra, per sota la línea de llum fins a Santa Victoria de Sauleda

Recular uns 150 m. i seguir per la dreta direcció a Más Ferrer, es creua la pista de Les Femades seguir per la pista de la cadena.

Seguir per l'esquerra direcció a Sant Miquel de Cladells es pasa pel Tornes

Seguir fins a Sant Miquel de Cladells

Ermita de Sant Miquel de Cladells

Seguir per la pista es troba la ctra. de Sant Hilari, es creua la ctra. seguir per la pista es pasa pel Clopers fins trobar la ctra. que porta a La Corvera direcció a Can Joanic i Santa Margarida de Vallors

Seguir per la pista a 300 m. deixar la pista i seguir per la pista de la dreta, direcció a Santa Margarida de Vallors

Ermita de Santa Margarida de Vallors

Seguir direcció al Pedró

Seguir direcció a Santa Creu d'Horta, es pasa pel Sobirà

Ermita de Santa Creu d'Horta

Seguir per la pista direcció a Santa Bàrbara, pasat la casa de la Molina despres del Pont seguir per la pista de l'esquerra direcció al Coll de Ruscall, al arribar el Coll de Ruscall, seguir direcció a Santa Bàrbara

Recular fins al Coll de Ruscall, al arribar a la bifurcació que marca direcció a l'Espinau ó Castanyet, seguir direcció a Castanyet (esta senyalitzat marques blanques)

PictographReligious site Altitude 806 ft

Ermita de Sant Andreu de Castanyet

Seguir per la Ctra. asfaltada fins a Santa Coloma (uns 5 km.)