Ruta Circular per Sant Feliu de Pallerols

2 days 21 hours 9 minutes
December 21, 2022
November 2022

near les Planes d'Hostoles, Catalunya (España)

Avui hem sortit des de les Planes d'Hostoles. Hem agafat la Via verda en direcció Olot. Hem deixat endarrere Sant Feliu per arribar fins al Coll de'n Bas. Allá ens hem desviat per un corriol que ens durá fins la pista, a estones empinada i en mal estat fins a la primera collada. Un cop alla arribem a la casa, on fem una pista encimentada de baixada fins arribar a la carretera, que agad¡farem cap al'esquerra i que ens durà fins a Sant Iscle de Collfort. ës un plà preciós.

Seguim carretera amunt. Ens espera una forta pujada amb un pendent pronunciat fins a la collada. Un cop alla ens hem de desviar a la dreta seguint el GR. Al principi es un corriolet de bon fer fins al proper coll, on agafarem una pista de baixada, a ma dreta, a trams en mal estat i trams molt divertits fins arribar a un encreuament. Si seguim recte tornariem a Sant Iscle, cap a l'esquerra ens espera pista en molt bon estat fins a Sant FEliu de Pallerols. Tornem a agafar la via verda fins a les Planes i ja som a casa.

Ruta curteta i molt divertida