Photo ofRuta circular Otos des de Suagres, Bèlgida, Carricola i tornar a Otos. (Bicicleta de Montanya/MTB) Photo ofRuta circular Otos des de Suagres, Bèlgida, Carricola i tornar a Otos. (Bicicleta de Montanya/MTB) Photo ofRuta circular Otos des de Suagres, Bèlgida, Carricola i tornar a Otos. (Bicicleta de Montanya/MTB)

59 minutes
April 16, 2021
April 2021

near Otos, Valencia (España)

🚵🏻‍♀️Ruta circular per camins bastant transitables. Apta per a principiants.

1.Suagres terme municipal d'Otos.

2. Camí Suagres fins a interjecció Camí esfaltat.

3. En interjecció agafar camí sense esfaltar. El trobem al recte d'on venim.

4.Seguir fins Font del Grapat terme municipal de Bèlgida i continuar costera amunt.

5. En compte d'entrar a Bèlgida agafar camí esfaltat a mà dreta. El poble el deixem darrere.

6. Arribar fins baix del barranc i agafar el Camí La Punta que porta a Carricola.

7. Arribada a Carricola i per carretera CV-615 tornar a Otos.

Inici de la ruta: anar fins a la Casa de Suagres i seguir el camí principal bastant plà i ample al principi.

PictographFountain Altitude 809 ft

Font del Grapat (Bèlgida)

Arribar a la font, tot costera avall. I després comença una pendent.

PictographIntersection Altitude 818 ft

Es deixa Bèlgida darrere i s'agafa el camí la Punta a Carricola.

Després d'arribar a Carrícola anar cap a Otos per la carretera. Tornar a l'inici de la ruta.

• cristinaotos Apr 16, 2021

La ruta es molt bonica i pots visitar tres pobles.