Ruta bas-riudaura-bianya-bas

October 18, 2009
October 2009

near Bas, Catalunya (España)

sortim de st.esteve de bas direcció st.privat, abans d'arrivar prenem la pista de vidrà, deixem a l'esquerra el mas estallé i seguim fins trobar una tanca a la dreta(queda una mica amagada) seguim el cami que ens durà a riudaura, aqui passem el poble, passat el centre civic a l'esquerra seguim l'asfaltat amunt fins trobar un cami a la dreta (marques grogues de sender) seguim el cami, passem una cadena i amunt fins arrivar al mas la riba. Un cop aqui seguim pista amunt fins la crta asfaltada, acavem de pujar fins la cantina,aqui seguim a la dreta una pista amb una tanca, tot baixada fins el mas de gimferrers creuem els camps cap a la dreta i prenem un cami(queda molt amagat darrera falgueres) que ens durà fins al pont de la rovira. Aqui creuem el pont i seguim un caminet fins arrivar en un punt on i creua una pista, seguim la pista i quan s'ens acava a la dreta, tot baixada fins bianya, aqui seguim per carretera fins st.esteve de bas.

• Photo of annad
    annad Oct 25, 2009

carles aulines el mas es diu Gimferrers, no gimgerers

• carlesaulinas Oct 25, 2009

ok! merci! hi ha hagut un canvi de tecles!