Ruta Albert

July 29, 2011
July 2011

near Veïnat de Canadal, Catalunya (España)

Sortida des de la casa de colòonies dels fogons de Canadal, passejada pels estanys fins arribar a Cantallops. Pujada al castell de requesens, un cop al castell agafem un corriol que ens converteix en pista i que ens portarà gairebé a d'alt de la cresta, tram que molt possiblement haurem de fer a peu per tal d'arribar a la carena. Un cop a la carena seguirem direcció a França a on trobarem la pista del refugi de la tanyareda. Un cop allà tenim el puigneulós, davant nostre, pujarem la pendent (possiblement a peu) que ens portaràa al cim. Un cop allà s'ha acabat la pujada, a partir d'ara tot serà descens fins a cantallops. Un cop estem al puigneulós agafem la carretera asfaltada fins la porta de ferro per tornar a Catalunya. Seguirem la pista principal fins arribar al final a on trobarem la pista de la cantina de requesens. Un cop a la pista anirem direcció esquerra per anar a buscar el pont de requesens, i a partir d'allàa tornarem pel mateix camí per on hem vingut. Pista principal cap a cantallops, estanys i fogons.