Ruta 6 Centre BTT Pla de l'Estany, sortint de Banyoles

November 25, 2012
October 2012

near Bañolas, Catalunya (España)

És una variació de la ruta 6 del centre BTT del Pla de l'Estany, sortint de Banyoles. Es passa prop de Figueroles cap a Fontcoberta. Per pistes s'arriba a Vilademí. A la sortida del poble cal agafer un desviament a ma dreta (si es continua recte es fa una drecera que estalvia uns 6 Km).Una cómoda pista porta a la carretera d'Ollers. Un desviament a ma esquerra porta a la pista en direcció Centenys. Hi ha un tram que es fa dur per que trobem moltes pedres al camí. Al punt on comença l'asfalt cal girar a ma dreta cap a Esponellà. Despres de travessar el poble, passem per la central elèctrica i pugem al Pla de Martís. Tornada a Banyoles per Serinya i Usall.
Ruta que combina algunes pujades relativament dures amb baixades molt divertides

• Photo of Harry Bridges
    Harry Bridges Jun 3, 2013

My first trail around Banyoles! I enjoyed it and now I'll do some more... perfect MTB country with a rich heritage. Saludos Harry