Ruta 4 baixades a SANTA COLOMA de FARNERS (20150406)

Photo ofRuta 4 baixades a SANTA COLOMA de FARNERS (20150406) Photo ofRuta 4 baixades a SANTA COLOMA de FARNERS (20150406) Photo ofRuta 4 baixades a SANTA COLOMA de FARNERS (20150406)

March 22, 2016
April 2015

near Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

Ruta per les trialeres de Santa Coloma de Farners, feta el dilluns de Pasca dia 6 d'abril de 2015 al matí, amb un dia fantàstic.
La segona vegada que hi vaig a Santa coloma de Farners, es una zona amb uns tipus de terreny i corriols que enganxa moltíssim. Una vegada comences, no pots deixar de tornar-hi, un dia, una altre, i un altre, .........
El meu mentor en tot aquest tipus rutes de trialeres o més ben dit de la disciplina d'Enduro es el meu bon amic en Jaume Darnaculleta de PDLEM. Ell ja fa 5-6 anys que fa aquest tipus de sortides amb btt i es molt experimentat, amb una gran varietat tant en distància com en dificultat de rutes en la seva compte del Wikiloc de Pdlem.

Avui hem fet les pujades i baixades dels corriols i trialeres de :
- Els Bolets.
- Kaste-2.
- Argimon.
- Spiderman.

Els bolets, Kaste-2 i Argimon tenen una dificultat semblant, amb alguns punts trialeres amb dificultat important, peró quan ja comences a rodar-hi anant en compte son totalment assequibles.
Spderman es totalment diferent, es una passada, la major part de les vegades que es vagi a Santa coloma s'ha de fer. Baixada de salts, de més i menys alçada, en total ni ha 78 de dalt a baix. Ni ha d'alts de molt ben parits, per disfrutar-hi molt.

Es una ruta bastant dura i també per la calor que feia cap al final del matí, però quina ruta tant ben parida.
Moltes gràcies Jaume per donar-me l'oportunitat d'acompanyar-te i aprendre d'aquesta disciplina.

Salut i pedals.

Dades de la ruta :

Dificultat de la ruta : IBP 86
Modalitat detectada : BYC (Bicicleta)
Distancia total: 30.765 Km
Desn. de pujada acumulat: 1110.54 m
Desn. de baixada acumulat: 1121.4 m

01. Parc de Sant Salvador

02. Baixada dels Bolets

03. Baixada del Kaste-2

Photo of04. Ermita de Mare de Déu d'Argimon Photo of04. Ermita de Mare de Déu d'Argimon Photo of04. Ermita de Mare de Déu d'Argimon