Photo ofRUTA 321:Corró d'Amunt-St.Cristofol-alzina i mina de Can Valls-corriol🔝(3.1km)Poblat Iberic-Baixada diferent-Samalus-Corró Photo ofRUTA 321:Corró d'Amunt-St.Cristofol-alzina i mina de Can Valls-corriol🔝(3.1km)Poblat Iberic-Baixada diferent-Samalus-Corró Photo ofRUTA 321:Corró d'Amunt-St.Cristofol-alzina i mina de Can Valls-corriol🔝(3.1km)Poblat Iberic-Baixada diferent-Samalus-Corró

June 1, 2019
June 2019

near Samalús, Catalunya (España)

Sortida de Corró d'Amunt Amb el Peter direcció La Garriga a buscar al Siscu i pujada cap a St.Cristofol i alzina de Can valls i anem a buscar la mina de Can Valls que es una cova excavada d'uns 200 mts de profunditat i un pou a mig camí en un costat d'uns 30 mts de fondaria (compte!!).Desde aqui anem en direcció a Pla de la batalla on surt un corriol que pasa per la caseta de la ADF que en algun punt té una mica de dificultat ,travessem la pista i aqui comença un corriol/sender molt xulo i facil que ens portarà al poblat iberic ,ens desviem i agafem l'antiga pujada al castell amb pedres,pero es fa bé, s'agafa un trencar a esquerra per arribar al centre civic de Samalus i despres ja de tornada cap a Corró.