Photo ofRuta 3 / BTT - TURÍSTICA / Castellserà, Pilar d'Almenara, Almenara Alta, la Fuliola, Boldú, Castell del Remei Photo ofRuta 3 / BTT - TURÍSTICA / Castellserà, Pilar d'Almenara, Almenara Alta, la Fuliola, Boldú, Castell del Remei Photo ofRuta 3 / BTT - TURÍSTICA / Castellserà, Pilar d'Almenara, Almenara Alta, la Fuliola, Boldú, Castell del Remei

July 30, 2021
July 2021

near Castellserà, Catalunya (España)

BTT Serra d'Almenara amb la col·laboració de Turisme Urgell us proposen la ruta en modalitat BTT amb caire turístic: "Castellserà, Pilar d'Almenara, Almenara Alta, la Fuliola, Boldú i Castell del Remei, a la comarca de la Noguera.

És un recorregut de 28 km amb 300 m de desnivell positiu acumulat i classificat com a moderat. Es tracta d’una ruta circular per seguir en el sentit de les agulles del rellotge.

El recorregut us permetrà conèixer les poblacions de Castellserà, Almenara Alta, la Fuliola i Boldú. També descobrireu un tram del canal principal d'Urgell, el Pilar d'Almenara i el Castell del Remei, a la Noguera. Una ruta fantàstica per explorar l’Urgell de la mà de la vostra bicicleta.

La sortida la trobarem a Castellserà, a la plaça del Sitjar, seguirem pel carrer del Portal Nou, cap al carrer Major i agafarem el camí dels Dipòsits que ens portarà fins davant del pantà del poble. Seguirem a la dreta pel canal principal de l'Urgell fins trobar el camí nou d'Agramunt a l'esquerra, que ens portarà fins davant del corriol de pujada al Pilar d'Almenara. Aquest corriol té certa dificultat de pujada i potser haurem de baixar de la nostra bici en algun tram. Arribarem al Pilar d'Almenara des d'on podrem gaudir d'unes vistes de 360º de la plana de Lleida i del Prepirineu. Continuarem de baixada pel camí d'Almenara fins arribar a Almenara Alta. Seguirem el canal fins trobar el pantà i potabilitzadora de Lla Fuliola a la dreta i seguirem el camí de baixada cap a Lla Fuliola, on visitarem el nucli antic del poble.

Continuarem cap a Boldú i arribarem al Castell del Remei, actualment un espectacular celler de vi que ens invitarà passar-hi una estona agradable.

Deixarem el celler per agafar el darrer camí que ens portarà de tornada a Castellserà, on trobarem el punt i final de la ruta a la plaça del Sitjar.

Tot un descobriment de recorregut, pensat per a les persones que busquen passar una estona agradable damunt la bicicleta tot descobrint el territori que visiten i que sense cap mena de dubte us recomanem des de Turisme Urgell.

Castellserà

Pantà de Castellserà

Canal d'Urgell

Masia Reformada de Pedra

Sender de pujada i baixada al Pilar d'Almenara

Pilar d'Almenara 455 m.

Col·legi i Zona Esportiva

Boldú

Pantà de Boldú

Castell del Remei. Bodegues, Restaurant...