Ruta 21 Centre BTT del Ripollès: L'Adroguer

Photo ofRuta 21 Centre BTT del Ripollès: L'Adroguer Photo ofRuta 21 Centre BTT del Ripollès: L'Adroguer Photo ofRuta 21 Centre BTT del Ripollès: L'Adroguer

Very difficult
May 24, 2011
May 2011

near Ripoll, Catalunya (España)

Punt de Sortida: Ripoll (aparcament de Can Guetes)

Ruta d’alt nivell de dificultat pel sector nordoriental de Ripoll, envoltant tot el sector de Rama i Sant Roc.
S’aprofita el traçat de l’antic camí ral de Sant Joan fins Rama i les Puntes de Rama, on s’inicia la forta pujada a les runes de L’Adroguer, on arribem a peu els últims metres. Magnífiques panoràmiques de Sant Amand, Puig Estela, Serres de Milany i Santa Magdalena, ...
Per la baixada s’aprofita el corriol bastant fresat i en bon estat que va resseguint la carena. Aquest és el camí que baixa des de Vidabona, pel collet d’en Lleona, collet de Camp Roig, L’Adroguer, camí de Saltor, Pla de l’Home Mort i collet de Baups. Del collet de Baups remuntem fins el cim de Sant Roc, autèntica balconada sobre la vila de Ripoll.
Per la baixada del cementiri creuem la carretera de Sant Joan, la nova palanca sobre el Ter i finalitzem a l’aparcament de Can Guetes.