Photo ofRuta 13: Càmping Calella de Palafrugell - Puig Cargol - Ermita de Fitor - Roca Filanera Photo ofRuta 13: Càmping Calella de Palafrugell - Puig Cargol - Ermita de Fitor - Roca Filanera Photo ofRuta 13: Càmping Calella de Palafrugell - Puig Cargol - Ermita de Fitor - Roca Filanera

June 2, 2015
May 2015

•   1.5 2 Reviews

near Santa Margarida, Catalunya (España)

Sortim del Càmping Calella de Palafrugell per dirigir-nos cap a Vall-llobrega. Fem una primera pujada fins el castell de Vil·laromà. Baixem fins l'ermita de Bell-lloc i pugem fins el Puig Cargol fent un bucle que hi trobem a la meitat de la pista.Continuem per la pista principal de la Cavorca i baixem pel corriol de la font de ferro de Fitor per acabar pujant per una trialera de lloses i arribar a l'ermita de Fitor. Passem per la creu i ens dirigim cap el Mas Plaja i el camp de la cadena. Enfilem cap a la Roca Filanera per tornar per un corriol a la pista principal i baixar per l'antiga pista de la Casona (Mas Torroella) fins a Mont-ràs i tornar de nou al Càmping.

Views: Ermita de Fitor de Camping Calella de Palafrugell La Siesta - Bunglaow Park

LAP001

Mas Torroella - La Casona

Puig Cargol

• hsrodenas Sep 19, 2020

Hi han molts trams no ciclables, trialeres impossibles (suposo que degut als aiguats passats, vent i poc cuidats en tema de tronca i branques). He hagut de fer massa parts amb la bici a coll (alguns solcs eren de més de 1'5m). La desviació del Santuari no l'he fet, eren escales i al final molt complicat passar. Estava cansat de tanta bici a coll, he decidit tornar per una altra via. Potser fa temps la ruta era més ciclable però ara francament complicada.