Ruta 11 Centre BTT Ripollès: Coll d'Ares

Photo ofRuta 11 Centre BTT Ripollès: Coll d'Ares Photo ofRuta 11 Centre BTT Ripollès: Coll d'Ares Photo ofRuta 11 Centre BTT Ripollès: Coll d'Ares

Very difficult
-1,371 ft
February 14, 2011
February 2011

near Camprodon, Catalunya (España)

Punt de Sortida: Camprodon (Oficina de Turisme Vall de Camprodon)

Aquesta ruta, amb unes vistes panoràmiques esplèndides, enllaça Camprodon i el Coll d’Ares, passant per Font Rubí, el mas el Carol i el collet de la Costa, a partir d’on resseguirem la carena, passant per l’antiga casilla de carrabiners, fins l’antic pas fronterer. Creuarem al cantó francès fins la Torre del Mir, antiga torre de guaita i punt més alt de la ruta, a partir d’on anirem resseguint la línia fronterera fins Coll Pregon, des d’on baixarem per un corriol, tram on trobarem senyals d’un PR (blanc i groc) fins Espinavell, per continuar fins a Molló. Passarem per l’església romànica de Santa Cecília del s. XII, on es recomana fer una aturada en el camí per visitar-la. Tornarem a passar pel collet de la Costa, el Mas el Carol i Font Rubí. Agafarem una pista a la dreta i passant prop del càmping els Solans, creuarem la urbanització de Can Pascal i seguirem a l’esquerra per la C-38 fins tornar al punt de sortida de la ruta.
Temps estimat: 4h 30'
Trobaràs tota l'oferta de rutes de la comarca a www.elripolles.com