Rupit - Mare de Deu de Mondois - Sallent - Rupit

May 12, 2013
April 2013

near Pruit, Catalunya (España)

El recorregut és el de la pedalada de Rupit Pruit 2012.

Sortim des d'un trencant de la carretera C-153 (perquè a Rupit l'aparcament és de pagament).
Comencem amb pista de pujada fins a Rajols, on es desviem a mà esquerra, una mica camps a través, fins a trobar un corriol més marcat de baixada fins a la Palomera. Des d'aquí continuem per pista, i algun tram de corriol fins a l'Aulet, on ens deviem a mà dreta per anar a veure l'ermita de la Mare de Deu de Montdois. Des d'on tenim bones vistes.
Reculem novament fins a l'Aulet i seguim, de baixada fins al Mas Puig de Pajuls, on comencem a pujar fins a Sant Joan de Fàbregures.
Des d'aquí continuem per pista i, passant pel Salt del Sallent, arribem a Rupit. Sortim del poble seguint un tram de carretera asfaltada però el cap de poc ens desviem a mà esquerra per una pista i tram de corriol fins a arribar de nou al punt on tenim el cotxe.