Ròtova - Terrateig - L'Orxa - Beniarrés - Terrateig - Ròtova - 2/2 - Wikiloc

Photo ofRòtova - Terrateig - L'Orxa - Beniarrés - Terrateig - Ròtova - 2/2 - Wikiloc Photo ofRòtova - Terrateig - L'Orxa - Beniarrés - Terrateig - Ròtova - 2/2 - Wikiloc Photo ofRòtova - Terrateig - L'Orxa - Beniarrés - Terrateig - Ròtova - 2/2 - Wikiloc

Very difficult
February 6, 2021
February 2021

near Rótova, Valencia (España)

Atents
Per als percentatges millor l'altra ruta del Garmin me pareixen molt més reals que estos del Wikiloc

Desde Tarrateig cap a les Penyes Albes on passarem en tan sols 5 kl. dels 211m. de alzada als 573 en el cim KL. 14 despres baixada extrepitosa per el barranc i camí (no es mereix el nom de cami) de la Cova molt tècnic i sense preses una maravella per als sentits a cavall de una bici.
El pedregal que acabem de passar ens a deixat en la via verda del Serpis que remunten cap a L'Orxa i Beniarres, altre port eixint de Beniarres per el camí de Salem amb rampes fortes i seguides KL.27 - 399m. fins la part alta KL.29 - 601m. tot de ciment, Creuar la carretera a mà dreta comença el camí a la Barcella amb barrera pero espot pasar per el costat sense problemes anem remuntant kl.30 - 554m. fins al KL.34 - 597m. Castell de Barcella el desviament ala senda molt tècnica i pedregosa fins la meitat de la baixada que en molts trams faig a peu pues vaig sol i tota precaució és poca i que dir de l'altra par el Cantalar quina maravella de sendes que tornaré explorar més a fons un altre dia i arribem al càmping Natura, amb alguna senda més Aielo i tornada a casa Montitxelvo Terrateig....