Photo ofRonda Verda BCN by DRXS del Llobregat passant pel Besòs i pujant a l'Ermita de Sant Climent Photo ofRonda Verda BCN by DRXS del Llobregat passant pel Besòs i pujant a l'Ermita de Sant Climent Photo ofRonda Verda BCN by DRXS del Llobregat passant pel Besòs i pujant a l'Ermita de Sant Climent

February 1, 2018
February 2018

near Barri de les Corts, Catalunya (España)

Sortida des del Parc de Cervantes a Diagonal, baixada cap a Esplugues de Llobregat per Av. Països Catalans agafant Av. Cornellà per arribar a Cornellà al pont que creua el Llobregat per l'altura del Splau, fins a la Gran Via, tornem a creuar el riu per agafar direcció Pl. Espanya, però davant de la Fira creuem i anem cap a Montjuïc pel carrer del Foc, creuant el passeig de la Zona Franca, per anar al Complex esportiu La Bascula on agafarem un camí de terra que ens portarà a passar al costat del Fossar de la Pedrera, passant pel costat del mur del Cementiri de Montjuïc i pujant al castell per senders, baixada fins Miramar i d'alla pels Jardins de Mossèn Costa i Llobera fins al Port anant a buscar el passeig Marítim de la Barceloneta, seguint per tota la costa fins a creuar el Besòs cap a Sant Adrià seguint cap a Badalona tot el passeig marítim parant al Pont del Petroli (estatua del Anis del Mono) continuant pel passeig fins a la Riera de Canyadó, creuant tot Badalona direcció muntanya, per arribar fins al Monestir de Sant Jeroni de la Murtra, pujant a l'Ermita de Sant Climent, direcció al Coll de les Ermites, baixant per un corriol fins a La Ponderosa , creuant el riu Besos de nou per Can Sant Joan pujant per Torre Baro fins al Coll de Canyelles passant pel Forat del Vent, Portell de Valldaura el Turo de Santa Maria, la Font Groga baixant per Can Borni, agafant tota la Carretera de les Aigües fins Pl. Mireia, baixant fins al Parc de Cervantes i tancant el Cercle de la Ronda Verda BCN by DRXS