Ronda verda Baix Gaia / Ronda verde

December 5, 2011
December 2011

•   2.8 2 Reviews

near Clarà, Catalunya (España)

Ronda verda que enllaça el municipis de la subcomarca del Baix Gaia.
Es passa per Torredembarra, Creixell, Roda de Barà, La Pobla de Montornès, Salomò, Vilabella, Renau, El Catllar, Ardenya, La Riera de Gaià, Ferran i Altafulla.

- Podeu trobar més informació en aquesta web:

- I en el plano de la editorial Piolet del BAIX GAIÀ:

Nosaltres la vàrem fer sortin de Torredembarra al mes de decembre.
Fins a Roda es bastant sencill, però a partir d'aquí es complica. El desnivell acumulat no es molt però hi ha algunes pujades difícils i baixades per corriols amb passos tècnics.
Després de Salomò algun desaprensiu ha fet malbè les senyals. Sort que ens vam trobar a David, un biker de la zona que ens va guiar pel camí correcte.
Sortin del Catllar ens vam trobar que el camí que havíem de seguir s'havia convertit en un petit riu. Durant 400 metres vam haver de circular per dintre del riu.

En resum, esperavem una ruta molt fàcil. Però ens han sorprés alguna pujada curta pero dura i algunes baixades per corriols amb passos tècnics.
Ruta molt divertida i recomanable, però no apte per anar amb tota la familia.

• vivex75 Dec 6, 2011

Hola Ivan, espero acabesiu la ronda verda com cal, amb un bon dinar més que merescut. David.

• Photo of pax1964
    pax1964 Aug 19, 2012

Fondo muy irregular y lleno de piedras y rocas, muy tecnico, para divertirse.

• Photo of Guillem Boronat
    Guillem Boronat Jan 19, 2013

Molt maca aquesta ruta . Gracies

• Pedro José Madrigal Reyes Jun 24, 2014

La Ruta es difícil de seguir en determinados tramos puesto que falta señalización adecuada… Y según mi podómetro –nada del otro mundo–la distancia total recorrida ha sido de 57 km; se puede hacer en un día a un buen ritmo…

Se trata de un ruta muy soleada, por tanto hay que llevar abundante líquido… Y un buen calzado, el terreno no presenta mayor dificultad...