Rojals - Farena - Capafons - Prades - Rojals

Photo ofRojals - Farena - Capafons - Prades - Rojals Photo ofRojals - Farena - Capafons - Prades - Rojals Photo ofRojals - Farena - Capafons - Prades - Rojals

August 14, 2015
August 2015

near Rojals, Catalunya (España)

Rojals - Farena - Capafons - Prades - Rojals
Vertiginosa baixada de Rojals a Farena pel Camí de l'Arlequí, que va agafant inclinació i es va omplint de pedra solta a mesura que s'apropa a la carretera de La Riba, per on arribarem per asfalt a Farena. Un preciós sender que segueix el Brugent ens durà fins a Capafons (té punts difícils, però val la pena). Sortim de Capafons per la pista que puja amb força fins a l'Ermita de Sant Roc i que en el tram final baixa lleument fins a Prades. Deixem Prades pujant pel camí del Tossal de la Baltasana, on agafem el Camí dels Plans, és a dir el GR-171. A partir d'aquí i fins a arribar al Coll de la Mola seguim el GR, però hi ha nombrosos punts i inclús algun tram llarg que no són ciclables. Finalment arribem de nou a Rojals per la pista del Corral de la Marieta.
Temps en moviment: 4 h. 20 mins.

Mas de l'Arlequí

Camí de L'Arlequí

Sender

La Manugra

Riuet del Barral

Ermita de Sant Roc

• Photo of Mbospi
    Mbospi Dec 27, 2015

Ruta molt poc ciclable, la bici moltes vegades al coll, casi tot el recorregut per GR, amb molta pedra solta, per els km i el desnivell, molt de temps, degut al poc ciclable de la ruta, una putada de ruta res recomanable amb btt,

• Photo of Anton Noiser
    Anton Noiser Jan 1, 2016

Hola Mbospi,
    Ni la ruta és molt poc ciclable, ni quasi tot el recorregut va per GR, ni la ruta és una putada, altra cosa és que no trovessis el que t'esperaves. Perquè això no et torni a passar:
    - No agafis rutes amb dificultat tècnica "Difícil".
    - No agafis rutes on diu que segueix el GR.
    - No agafis rutes on diu que hi ha nombrosos punts i inclús algun tram llarg que no són ciclables.
    A mí em va semblar una ruta ben guapa, i sí, té punts difícils i trossos a peu, és el que té anar en btt per segons quins racons.