Rocallaura - Espluga Calba - Senan - Blancafort - Rocallaura 59km

Photo ofRocallaura - Espluga Calba - Senan - Blancafort - Rocallaura 59km Photo ofRocallaura - Espluga Calba - Senan - Blancafort - Rocallaura 59km Photo ofRocallaura - Espluga Calba - Senan - Blancafort - Rocallaura 59km

December 27, 2015
December 2015

near Rocallaura, Catalunya (España)

Partím de Rocallaura baixant per la costa dels rentadors, travesem la carreters i pujem als plans de Rocallaura.
Fem veure que pujem al Santuari del Tallat, però el deixem a l'esquerre, d'allí baixém i aném carenejant fins creuar la pista que puja de Montblanquet, continuem fins arribar molt aprop de Senan on hi arribém per un troç de carretera on agafarém una pista que gira bruscament a la dreta i que ens porta directament a L'Espluga on girarem a l'esquerra per trepitjar els carres de Senan més endavant.
Allí pujarem suaument fis agafar la carretera que ens baixa fins a blancafort , d'allí a Solivella on agafem el desnivell més gran, que ens portara fins al Cap del Coll on continuarem cap al Tallat, repetint un troç del camí d'anada que deixarém per finalitzar per una bonica trialéra facil de fer i que ens porta a veure Rocallaura des de baix, tornant a repetir dos cents metres de l'anada.