Roadbook collserola

May 21, 2018
May 2018

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Roadbook collserola:
Aquest itinerari consta d’uns 30km aproximadament, gaudirem de les vistes de sant cugat, passant per la serra de Collserola, una zona de muntanya molt maca, la zona alta de les planes,la floresta i valldoreix a l’hora de tornar al punt d’inici.. Es una ruta circular ja que el punt d’inici i el punt final se¡on el mateix aixi que no us aureu de preocupar pel tema del transport. La rua consta del seguent desnivell, 510m en positiu i 513m en negatiu aixi que com podeu veure esta molt equilibrat el tema de les pujaes i baixades. Es una ruta molt agradable ja que al passar per trams alts de collserola, podrem disfrutar de les precioses vistes de barcelona si fa bon dia.

PictographIntersection Altitude 443 ft

Venim d'es d'on hem fet la foto i hem de seguir recte cap a la baixada

PictographIntersection Altitude 377 ft

s'ha d'agafar el carrer en direccio a la esquerra

PictographFountain Altitude 370 ft

Venim pel carril bici d'es de la foto anterior i hem de baixar la rampa amb conte de la cadena per entrar a la zona de montanya Tenir en conte que hi ha una font on podem omplic cantimplores per encarar la ruta.

PictographIntersection Altitude 356 ft

Just al baixar la baixada de la foto anterior trobarem aquesta petita pujada que es la que hem d'agafar que ens portara per un cami secundari.

PictographIntersection Altitude 409 ft

Estem pel cami secundari i ens trobem una altra vegada amb el cami principal. Hem de girar cap a la esquerra

PictographIntersection Altitude 377 ft

haurem fet un petit cami entre els arbres i hem de tirar cap a la dreta(be pujada)

Al final de la pujada trobem aquesta construccio que hem de rodejar per la esquerra per seguir la ruta

PictographIntersection Altitude 356 ft

Venim d'es d'on esta feta la foto i haurem de tirar cap a la dreta

PictographIntersection Altitude 467 ft

Vindrem d'un cami estret i petit i ens trobarem de cara la pista de la foto. Hem de tirar cap a l'esquerra

PictographIntersection Altitude 508 ft

Venim d'es d'on hem fet la foto i hem de girar a la dreta

PictographIntersection Altitude 526 ft

Girarem a l'esquerra ja que ens trobem d'os camins de cara

PictographIntersection Altitude 544 ft

girarem a la dreta(on hi ha el pal de fusta) hem d'anar amb conte ja que nomes entrar al cami hi ha un arbre al terra.

PictographIntersection Altitude 526 ft

Nosaltres vem anar per la dreta pero es indiferent ja que els dos camins porten al mateix lloc al cap de 20 metres.

PictographIntersection Altitude 466 ft

Hem de girar a la dreta(per on va la persona que esta corrent)

Arribarem a una carretera. En aquest punt hem de anar amb molt de compte ja que es perillos el fet de creur una carretera aixi que ho farem baixats de la bicicleta i mirant a banda i banda a ¡vans de creuar.

PictographIntersection Altitude 380 ft

Baixem per una trialera força complicada aixi que hem d'anar amb compte, ens trobarem un cami perpendicular a nosaltres l final. Hem de tirar cap a lesquerra

PictographIntersection Altitude 301 ft

Venim per un cami secundari despres de la trialera i ens trobarem amb el GR que es una pista mes ampla. Hem de girar a l'esquerra creuant un petit rierol.

PictographIntersection Altitude 247 ft

Ens incorporarem a una pista aixi que hem d'anar amb conte ja que pot passar algun coche

PictographIntersection Altitude 334 ft

Seguint la pista ens trobarem un cami que baixa i l'altre que puja. Hem d'agafar el que puja que es el de la dreta.

PictographIntersection Altitude 412 ft

Haurem pujat un troç de cami i girem a la dreta en aquesta cadena(la pasem per la dreta per seguretat)

PictographIntersection Altitude 605 ft

Ens trobem tres camins de cara. Hem d'agafar el de la drta del tot, fa una mica de baixada

PictographIntersection Altitude 699 ft

Ens trobarem de cara dos camins. El de la dreta te una pendent molt pronunciada aixi que agafarem el de la esquerra que te pujada tambe pero mes progressiva. Els dos porten al mateix lloc aixi que es recomanable agafar el de l'esquerra per no cansa-se que encara queda ruta per fer.

PictographIntersection Altitude 800 ft

Aqui passa el mateix que en la anterior. Els dos porten al marteix lloc pero el de la esquerra es mes progressiu aixi que l'agafarem.

PictographIntersection Altitude 882 ft

Ens apareixera un cami a l'esquerra que baixa i pot ser tentador desres de tanta pujada. Pero hem de seguir pujant per la dreta.

PictographIntersection Altitude 996 ft

Sortirem a una pista bastant transitada per bicis i corredors. Anirem ap a la dreta, seguim pujant!

Seguim per la pista normal.

Aqui haure de fer un 1080, venim d'es d'on esta feta la foto i hem d'agafar un cami que no es veu a la foto que esta a la nostra dreta i va en direccio contraria e la que veniem pero pujant.

Desprs de la petita pujada arribarem a aquesta plana. Haurem de girar pel cami de l'esquerra. Be baixada aixi que a disfrutar!

Despres d'un petit tram de carretera i d'un petit cami girem a l'esquerra

Tornem a trobar un cami ample. En aquest pun modem descansar ja que hi ha un parell de bancs. Tambe podem aprofitar per ompir aigua ja que i ha una font. Per seguir haurem de tirar cap a la dreta(per la cadena)

Girem a l'esuqerra pel cami que baixa. Es un tram per descansar ja que baxa i no cal pedarar perque no cal anar molt rapid.

No anem molt rapid perque aquesta cadena esta despres d'una curva i si anem molt rapid no ens donaria temps a frenar, la passem per l'esquerra i agafem el cami de la dreta, el que puja.

Es important ficar-se l'armilla i fer fila india ja que entrem en un tram perillos. haurem de girar a l'esquerra pero amb molt de compte. seguretat lo primer

Seguim baixant per la dreta. Recordeu anar tots amb fila india i fer tots les indiccions que faci el primer del grup

Com avans seguim pel cami de la dreta.

PictographPark Altitude 1,050 ft

arribem a una plaça, hem de seguir en direccio de la foto i agafar el cami de mes a la dreta. Un que va recte i no puja

PictographIntersection Altitude 943 ft

Agafem el cami de la dreta que baixa. Be un trem de baixada.

PictographIntersection Altitude 759 ft

tirem recte d'es d'on venim amb comte de que no vinguin coches.

PictographIntersection Altitude 743 ft

Agafem el cami on esta el meu company, el trobarem a la dreta de on venim

PictographIntersection Altitude 569 ft

Acabat el cami de terra tornem a trobar asfalt. Hem d'anar recte cap a la baixada

PictographIntersection Altitude 447 ft

Girem a la dreta amb conte amb els coches. Ja Acabem la ruta!