Photo ofRiudoms - Montbrió del Camp - Riudecanyes - Aqüeducte de Travadells - Duesaigües - Riudecols - Riudoms Photo ofRiudoms - Montbrió del Camp - Riudecanyes - Aqüeducte de Travadells - Duesaigües - Riudecols - Riudoms Photo ofRiudoms - Montbrió del Camp - Riudecanyes - Aqüeducte de Travadells - Duesaigües - Riudecols - Riudoms

December 13, 2023
December 2023

near Riudoms, Catalunya (España)

Avui hem anat fins a Riudoms a fer una ruta per una zona que no coneixia i per la qual encara no havíem rodat. La ruta és molt rodadora, transcorre majoritàriament per pista i trams secundaris asfaltats, travessant camps de cultiu i també zones més boscoses amb una vegetació totalment diferent. La ruta és espectacular, amb una primera part on mai parem de pujar, amb unes bones rampes especialment en el tram que va de Riudecanyes fins al km14. 2km de tregua i a partir del km16 un altre cop pujada fins al km22 aprox, però aquest cop amb menys rampes. L'aqüeducte de Travadells a Duesaigües és un bon regal per a la vista, com aquest tram de recorregut. A partir de Riudecols i fins Riudoms tot pràcticament ja de baixada. Al final ha sortit un bon entrenament en zones 3 i 4 a 134ppm de mitjana. Seguirem pedalejant...
- Iglesia de Sant Mateu (10.8 km)
- Aqüeducte de Travadells (13.4 km)