Riudarenes, Saluleda per les Femades

Photo ofRiudarenes, Saluleda per les Femades Photo ofRiudarenes, Saluleda per les Femades Photo ofRiudarenes, Saluleda per les Femades

May 19, 2014
December 2013

near Riudarenes, Catalunya (España)

Ruta molt rodadora amb un desnivell moderat. Sortint de Riudarenes direcció a l'Esparra. Baixem cap a Murgadella, preciosa masia del s. XIV a peu de la riera de l'Esparra, seguim la pista i enfilem cap a Can Fornaca i el camí que porta a la pista de Sant Feliu de Buixalleu. Al trencant continuem recte en direcció a Les Femades on podem fer una paradeta després de la pujada, som al punt més alt de la ruta. Descendim per la pista en direcció a Santa Victòria de Sauleda, Vellvehi, Can Planes Vell i finalment a Farners. Baixem de Farners pel camí de Can Miquel fins al parc de Sant Salvador i d'aquí per la pista de nou fins a Riudarenes.
Ruta molt interessant per rodar i veure paisatges, molts dels quals en perill per culpa del projecte de construir-hi la MAT

LAP001

• Photo of Lvillen
    Lvillen May 13, 2022

Bon dia! Que tal per fer-la amb gravel aquesta?

• Photo of sparrum
    sparrum May 13, 2022

Hola Lvillen, és una ruta perfecta per fer en gravel, pots trobar algun tram amb pedra però gairebé tot és pista ampla.