Riudarenes-Can Sureda-Santa Victòria de Sauleda-Riudarenes

Photo ofRiudarenes-Can Sureda-Santa Victòria de Sauleda-Riudarenes Photo ofRiudarenes-Can Sureda-Santa Victòria de Sauleda-Riudarenes Photo ofRiudarenes-Can Sureda-Santa Victòria de Sauleda-Riudarenes

March 28, 2011
March 2011

•   3.7 1 review

near Riudarenes, Catalunya (España)

Aquesta ruta serà de l'agrad i farà les delícies de molts bikers ja que combina les pistes amples i fàcils amb trams més tècnics, corriols de baixada, vistes espectaculars, zones molt aèries, boscos, rieres, etc...

Sortim de Riudarenes en direcció a l'Esparra pel camí vell, (un cop creuat el pont de la riera de Santa Coloma a l'esquera), seguim cap a Mas Murgadella i pujarem en direcció a Can Fornaca. Abans d'arribar-hi agafem una pista que surt a la dreta que ens porta en direcció a Sant Feliu de Buixalleu, pista ampla i amb poc desnivell que va carenant amb unes vistes espectaculars de la vall l'Esparra, Argimon, la muntanya del Far, la Pedrosa... Pocs quilòmetres més amunt la deixem per agafar un camí de baixada (suros) que s'endinsa cap al bosc. A partir d'aquí el camí es fa més complicat i tècnic, passem a ran de la Tria (runes) i pujem de nou en direcció a Can Sureda, passem pel costat de la casa en direcció a la pista que puja de Farners. D'aquí cap a Santa Victòria de Sauleda. Tornem per can Planes Vell, can Planes Nou, per corriols i de baixada cap al Rieral i el sot del Vilarràs que el seguim a través d'una xarxa de trialeres i corriols més o menys tècnics per la muntanya de ca l'Agustí fins a Can Barrot i d'aquí cap a al punt de sortida.

La ruta passa per moltes finques i camins privats, sigueu cívics i respecteu-los.

WPT00001

WPT00007

• Photo of batlle
    batlle Dec 17, 2011

El dia 3 vam fer la ruta i realment és divertida.
    Moltes gràcies!

• Photo of sparrum
    sparrum Dec 19, 2011

Me n'alegro de que us hagi agradat.
    Gràcies!

• Photo of Urt
    Urt Aug 17, 2015

Feta ahir, molt xula, lo que te una troç que no deu fer ningú desde fa temps i està molt tancat, amb molt esbarzer. Tot hi aixi recomenable.

• Photo of sparrum
    sparrum Aug 24, 2015

Moltes gràcies Urt, me n'alegro que t'hagi agradat. És una ruta que fa temps que no la faig i amb zones que no hi passa ningú per aixó deu estar tant brut.