Riu Farners Vivers Joanet Sauleda Planes Spiderman Agusti

March 3, 2024
January 2021

near Riudarenes, Catalunya (España)

Sortim de Riudarenes i anem de pla a Santa Coloma de Farners (parc de Sant Salvador), travessem els vivers Massaneda entrant pel corriol, comencem un tram amb bastant navegació perquè en lloc de seguir per les rieres pugem per pistes secundàries i camins al Begissot, el Begis a baix a la dreta, riera de Santa Coloma, quasi eix C-25, riera de Joanet (a sota de l'eix i coincidint amb el camí i el pujadot a Sant Miquel de Cladells) i remuntem riera fins al petit poble de JOANET (bar-restaurant). Reculem uns metres i remuntem cap al Reurell (runes), coll del Reurell, (el propietari no ens deixa passar per la Torre del Vent (Brugerola a alguns mapes), les Femades, coll (del Vent?), pista, ermita de Santa Victòria de Sauleda, can Planes vell, pista principal (opció de baixar al Parc de Sant Salvador), corriol Spiderman (el propietari ha intentat tallar el camí), (ca l'Agustí), (cal Barrot), carretera Giv-5514 i avall fins a Riudarenes. Observacions: La ruta pot ser considerablement més curta si sortim i acabem a Santa Coloma de Farners.

Més tracks i propostes a https://www.bttpirineus.org/