(ripolles) 2021-08-17- ribes de freser-pardinas-can barratort-el taga-coll de jou-ribes de freser

August 18, 2021
August 2021

near Ribes de Freser, Catalunya (España)

Potser la sortida mes accessible per pujar al Taga. Si aneu emb Btt normal es millor no passar per Ribes Altes i pujar per la carretera os estalviareu una bona pujada. La pujada fins el Taga encare que no tingueu un nivell tecnic espectacular pudeu arribar al cim amb sols alguns peu a terra. La baixada ja es un altre cosa fins al collet de Comallonga es baixa be pro d'aqui al Pla de les Cabanas tindreu que posar varis peus a terra i en algun indret baixar. Fins l'arribada cap problema incluin-ti la trialera final . El paisatje desde dalt del Taga espectacular. Es una sortida que em temps nubol o boira millor deixar-le per un altre dia.

• Photo of david esperanza solé
    david esperanza solé Oct 13, 2021

Hola Ramonrepu, aquest finde si puc vull fer aquesta sortida.
    La baixada després del Taga perque toca baixar de la bici ?
    Salut

• Photo of ramonrepu
    ramonrepu Oct 13, 2021

En algun trocet si

• Photo of david esperanza solé
    david esperanza solé Oct 16, 2021

Ruta molt maca i dura on en el últim km per arribar al cim ens farà😰 apretar les dents una mica, tot i fen-la amb e-bike toca empényer la bici uns metres per acabar d'arribar adalt.
    En canvi la baixada molt maca es ciclable 💯% depenen molt del nivell técnic de cadascú, amb un nivell mitjà o normal només s'haurà de baixar de la bici en llocs puntuals.
    Nota: desde el km 13 al 15,200 (el cim està al km 15,400 ) amb bici normal patireu de valent i us tocarà portejà la bici, amb e-bike serà del km 14'500 fins al 15,200 que si o sí tocarà empényer la bici.