ripoll-coll butifarra- casa de l'uro-campdevanol

Photo ofripoll-coll butifarra- casa de l'uro-campdevanol Photo ofripoll-coll butifarra- casa de l'uro-campdevanol Photo ofripoll-coll butifarra- casa de l'uro-campdevanol

September 21, 2012
September 2012

near Campdevànol, Catalunya (España)

ruta que podem fer desde ripoll o campdevanol ja que començem per la pujada a molins de vilardell despres pasem la riera i anem al coll de la butifarra un coll que es de forta pujada un cop em pasat el coll cuntinuem baixan per la pista uns minuts fis un revolt tancat a la esquerra on nosatres agafem unes roderes a la dreta tot seguit de un caminet que tindrem que fer a peu uns 10 minuts i guanyarem el coll llobato, desde aqui ja es veuen els camps de la casa de l'uro baixem per una trialera fins una pista que ens porta a la pista del uro a la riba, continuem cap estiula i despres seguiem pista fins un creuament que ens portaria a sant marc "aqui es complica una mica si algu no li agraden el caminets que baixi per pista que ens portara al mateix lloc" ara ens desviem per el cami de acces a la casa del colomer deshabitada pasem entre la casa i la paisa i continuem per un cami que pasa al costat de una font a partir d'ara el cami es tornar mes dificil de seguir i mes brut pero es pot fer en els dos sentits, cuan acabem el cami sortim a la pista del mas la cabana el passem per abaix, començem una divertida pista (atenció amb un fil que hi ha just darrera una curva un km aprox) que ens deixara a la pista mes coneguda del torrent de la cabana i acabarem empalman al cami ral per tornar a campdevanol

ruta que salimos desde ripoll hacemos la subida tipica de molins de vilardell una vez pasamos la riera seguimos hacia el coll de la butifarra con una fuerte subida una vez ganamos el cuello bajamos unos cinco minutos y en una curva cerrada de izquierda nosotros cogemos unas roderas a la derecha que nos deja en un camino que tendremos que subir unos 10 minutos apie y nos deja en coll llobato, desde aqui ya se pueden ver los campos de la casa del uro donde nos dirgimos siguendo una bonita trialera de bajada que nos deja en la pista del uro a la riba, una vez pasado el uro vamos a estiula despues seguimos hacia campdevanol por ka pista mas habitual pero en el cruce de sant marc nos deviamos (el que no le guste los caminitos que siga por la pista mas evidente y se encontrara con el track en poco rato)vamos a la casa del colomer pasando entre la casa y la paisa enpieza un caminito quenos lleva a una fuente a partir de aqui el camino se vuelve mas sucui y mas perdedor pero vale la pena son 1o minutos, despues empalmamos con el camino de la casa de la riba, la cual pasamos por debajo y empezamos una divertida bajada (atencion con un hilo que hay despues de una curva 1km aprox desde los troncos) acaba la bajada en la pista encementada que nos lleva al cami ral y al campdevanol