ribes-queralbs-fontalba-nuria-refugi comadevaca-coll comadevaca-ribes

Photo ofribes-queralbs-fontalba-nuria-refugi comadevaca-coll comadevaca-ribes Photo ofribes-queralbs-fontalba-nuria-refugi comadevaca-coll comadevaca-ribes Photo ofribes-queralbs-fontalba-nuria-refugi comadevaca-coll comadevaca-ribes

Experts only
July 27, 2008
July 2008

near Ribes de Freser, Catalunya (España)

Aquesta ruta és molt dura, llarga i amb molts trams a peu (amb la bici a l'esquena), inclús algun tram amb grimpada. Tot i això val la pena per les vistes tant impressionants. Hem vist àligues, cabirols, marmotes i també molts excursionistes meravellats de trobar-nos-hi amb la bicicleta. No van parar de donar-nos ànims per seguir endavant amb l'excursió. Unes noies, també se n'hi troben de vistes més lúdiques, ens van dir que en haver-nos vist a nosaltres aquesta ruta la consideraven pendent de fer. Bufets, rialles, serenitat i tranquilitat. Una ruta molt recomanable a tothom amb una mica de voluntat de patiment. Animeu-vos!!!!!

• pepevil Apr 22, 2011

inreible ruta Toni la voy a hacer desde Queralb con los amigos si consigo convencerlos, ya que la distancia y el terreno imponen bastant, en una de las fotos se os ve haciendo escalada imagino que no se repetira mucho durante la ruta, ¿cuanto tiempo hay que ir a pie?
    saludos https://ca.wikiloc.com/rutes-btt/ribes-queralbs-fontalba-nuria-refugi-comadevaca-coll-comadevaca-ribes-168619/photo-29107

• Photo of toni moga
    toni moga Apr 22, 2011

Buenas
    No estos tramos son pocos, a pie 1 hora , hora i media pero vale la pena
    Esperar que no haya nieve, muy recomendable

• Photo of barr21
    barr21 Aug 18, 2012

Hola estamos preparando una salida y hacer esta ruta.
    La haremos en dos dias durmiendo en comadevaca.
    Me gustaria saber la distancia que hay que ir con la bici a la espalda.
    Por lo demas serà cuestion de voluntad jejeje, muchas gracias.

• Photo of toni moga
    toni moga Aug 19, 2012

En dos días será una ruta suave , lo primero es mirar la meteorología, es lo primordial de la excursión por las vistas , al salir de Nuria hay una fuerte pendiente que es cicladle i después un llano muy bonito que también lo es pero después el camino se complica asta el refugio de Coma de Vaca que no lo es, i a la salida del refugio asta el Coll de Tres Pics también hay que subir la vici a la espalda , la bajada es espectacular