RIBES DE L'ELBA: LAUENBURG, ARTLENBURG, GEESTHACHT I FAGEDES DE L'ELBA.

Photo ofRIBES DE L'ELBA: LAUENBURG, ARTLENBURG, GEESTHACHT I FAGEDES DE L'ELBA. Photo ofRIBES DE L'ELBA: LAUENBURG, ARTLENBURG, GEESTHACHT I FAGEDES DE L'ELBA. Photo ofRIBES DE L'ELBA: LAUENBURG, ARTLENBURG, GEESTHACHT I FAGEDES DE L'ELBA.

September 8, 2019
August 2019

near Lauenburg, Schleswig-Holstein (Deutschland)

Ruta realitzada el dia 31-08-2019.
Ruta molt fàcil i planera que comencem a Lauenburg travessant l'Elba per entrar al land de Nieder Sachsen i seguint en direcció a Geesthacht, una riba molt planera i amb un carril bici asfaltat que passa pel costat de cases i petits poblets com Artlenburg on hi ha un bonic molí.
Per aquest costat, es pot deixar alguna vegada l'asfalt i pedalem a sobre de l'herba però no és el més habitual.
Finalment, travessem altre cop l'Elba per anar a Geesthacht entrant altre cop al land de Schleswig-Holstein per un pont que a més de carretera, és una represa amb comportes per que puguin passar els vaixells.
Un cop a l'altre costat, el mateix on tenim el nostre destí -Lauenburg-, el camí transcorre encaixonat entre la carretera i el riu fins que ens veiem obligats a pujar cap a l'esquerra passant per uns bosc preciós de faig que ens deixa a l'entrada de Lauenburg per la part alta de la vila. Fem una parada per veure una antiga torre i sobre tot, l'Askanier Blick bonica panoràmica sobre el riu Elba. Des d'aquí tornem fins el nostre hotel a la part baixa de la ciutat.