Photo ofRibes de Freser, Serrat, Queralbs, Estret del Forn, Mina Saragossa, Vilamanya, Batet, Ribes de Freser Photo ofRibes de Freser, Serrat, Queralbs, Estret del Forn, Mina Saragossa, Vilamanya, Batet, Ribes de Freser Photo ofRibes de Freser, Serrat, Queralbs, Estret del Forn, Mina Saragossa, Vilamanya, Batet, Ribes de Freser

August 21, 2016
August 2016

near Ribes de Freser, Catalunya (España)

Sortim de Ribes de Freser en direcció al mas Ventaiola. Continuem en direcció a la pista de Tregurà i prenem el trencant cap al torrent del riu Maçanell, deixant enrere la pista emportlanada. Arribem al torrent i pugem l'ascensió cap a Serrat on podrem agafar aigua fresca en alguna de les fonts.
Prenem la carretera en direcció a Queralbs i entrem al poble tot buscant l'església de Sant Jaume. Travessem l'esplanada de l'església anant a buscar un corriolet que s'ajunta amb el GR-11. cap a la casa dels Plaus. Seguim la pista en direcció a la mina Saragossa, enfilant un trencant que comença al fons d'una corba.
A partir d'aquest moment cal anar amb molt de compte perquè hi ha trams aeris.
Arribem al torrent (waypoint No 1) i a partir d'aquí i fins la mina Saragossa hem d'empènyer la bici (waypoint No 2). És una pujada llargueta amb un desnivell considerable.
Un cop dalt, seguim la pista en sentit descendent fins a Vilamanya, i d'allà prenem el camí cap a Batet, i de tornada a Ribes.