Photo ofRibes de Freser - Campelles - Planoles - Dòrria - Pas dels Lladres - Puigmal - Fontalba - Querals - Ribes de Freser Photo ofRibes de Freser - Campelles - Planoles - Dòrria - Pas dels Lladres - Puigmal - Fontalba - Querals - Ribes de Freser Photo ofRibes de Freser - Campelles - Planoles - Dòrria - Pas dels Lladres - Puigmal - Fontalba - Querals - Ribes de Freser

Very difficult
July 11, 2015
July 2015

near Ribes de Freser, Catalunya (España)

Ribes de Freser - Campelles - Planoles - Planès - Dòrria - Creu de Meians - Coma Morera - Pas dels Lladres - Pistes d'esqui del Puigmal - Puigmal - Fontalba - Querals - Fustanyà - el Serrat - Ribes de Freser

La ruta no és 100% ciclable, el primer tram no ciclable el trobem després de la creu de Meians, 1km de forts pendents que haurem de fer a peu. I el segon és el tram de pujada i baixada del Puigmal que comença a les pistes d'esqui.

La resta sense massa dificultat per tot tipus de terreny.

El corriol que va de Planès fins a Dòrria, encara és ciclable però cada dia esta en mes mal estat.

Pel que fa a la baixada del Puigmal fins a Fontalba, hi han un 500m no ciclables al començament, però la resta, pel meu gust, és espectacular...

Creu de Meians

PictographSummit Altitude 0 ft

Puigmal

• bierinho Sep 14, 2019

Hola biker! de Fustanyà a Ribes es baixa bé? és una pista ciclable?
    gràcies!

• Photo of Abuli
    Abuli Sep 14, 2019

Bones, de Fustanyà al Serrat, pujada per asfalt, del Serrat a Ribes primer tram per corriol i després tot pista fins Ribes, el tram de corriol té una pujada de 20m a peu, però res.

• Photo of JOANMANEL21
    JOANMANEL21 Oct 30, 2021

Una ruta força exigent, pels trams en què cal carregar la bici a l'esquena i pels trams tècnics de baixada.
    El corriol que va de Planès a Dòrria, el vaig trobar en perfectes condicions, molt net i obert.
    La baixada des del cim la vaig allargar passant per la font de l'Home Mort, crec que val la pena per les vistes que té, tot i que a mi em va suposar trencar el canvi i haver de baixar sense pedalar.