Ribera Cardós - Lleret - Coll de Jou - Estaon

Photo ofRibera Cardós - Lleret - Coll de Jou - Estaon Photo ofRibera Cardós - Lleret - Coll de Jou - Estaon Photo ofRibera Cardós - Lleret - Coll de Jou - Estaon

July 31, 2012
July 2012

near Ribera de Cardós, Catalunya (España)

Espectacular ruta realitzada en juliol de 2012 en companyia de Vicent desde el Camping La Borda del Pubill.
Eixim direcció Tavascán i després de pasar per Ainet i Lladrós començá la pujada cap el poble de Lleret. Al arribar al poble deixem la carretera i comença la pista de terra (GR11) que va inclinat-se cada vegada mes buscant el Coll de Jou. Arribem al final de la pista, que es converteix en senda; este ultim tram fins al Coll no es cliclable.
Una vegada dalt del Coll comença el descens per una senda que primer penja sobre el barranc i va guanyant en bellesa. A partir de les Bordes de Nibrós la senda va junt al riu. Espectacular la baixada.
Arriben a la carretera que puja a Estaón i ens dirigim cap a Bonestarre.
Desde Bonestarre agarrem la senda que baixa al camping.
Recorregut dur pero molt bonic.

Les dades del GPS com les de wikiloc no son exactes donat que el GPS ha estat parat molts moments per anar alguns trams a molt poca velocitat. La distacia real es un poc major; també el temps.