Reus-Riudoms-Maspujols-Diposits-Coll de St.Joan-Mas de'n Victor-Riera del Salt-Maspujols-Borges-Reus

1943
March 8, 2015
March 2015

near Reus, Catalunya (España)

Un dia esplendit per fer pedals amb un grup excepcional.

Sortint de Reus pel camí del Roquis direcció a Riudoms per escalfar. Seguim per la riera fins a Maspujols. Anem a buscar el camí de l'Aleixar i decidim pujar als dipòsits que tenen un parell de rampes exigents. Un cop a dalt del coll del Perelló, agafem el corriol que ens durà a l'inici de la pujada cap al coll de Sant Joan que també te el seu grau d'exigència. Un cop a dalt ens trobem a una colla d'amics que han sortit a fer raid. Foto de rigor i baixem pel camí que va a Almoster i a mitja baixada trenquem a l'esquerra per agafar un senderó amb forta baixada que acaba trobant el camí que porta a Mas del Víctor. Veient que encara era d'hora per tornar a casa, decidim fer una mica més de recorregut i enfilem cap el senderó molt guapo que porta a la riera del Salt. Baixem la riera fins a Maspujols un altre cop. Anem a buscar el camí de Rocanys que ensporta a Les Borges i així fer alguna rampeta més.

Ara ja toca tornar a casa agafant el camí de la sèquia fins a Riudoms i d'allí pel camí del Roquís fins a Reus.

Sortida força complerta amb les seves pujades, baixades tècniques, baixades ràpides i planejades.