retall del raid des chapelles 2k15 01 ABR 2015 11:20

Very difficult
April 2, 2015
April 2015

near Ventafarines, Région Languedoc-Roussillon (France)

El raid l'organitza el cami calent catala de ceret podreu trovar informacio a facebook.Val molt la pena.
6:22 amb moviment hi molt tranqui de ritme.
La primera pujada es ciclable quasi al 98%. La baixada molt dibertida hi no massa complicada si es te equilibri.
La segona pujada comença per asfalt pista cami trencat corriol ,corriol no ciclable(20 min maxim no seguits) es fa molt llarga pero la baixada es llarga hi brutal ,molta pedra i graba .
Hi ha al km 40 la pujada a l'ermita de santa engracia que si no es va molt be de cames jo he fet 1:30 a peu.La baixada de santa engracia es technica ,curta pero xula i la baixada arles tambe per corriol aquest mes facil hi rapid.
Paissatges magnifics .
Mireu de carregar aigua a montbolo perque fins arles no en tornareu a tenir (o fonts del pobles o cementiris) Passareu moltes cascades hi rius pero hi pasturen ramats mes amunt al lloro amb l'aigua.