Redescobrint Montjuïc

-66 ft
June 24, 2014
June 2014

near La Bordeta, Catalunya (España)

Es trata d'un entrenament curt però intents per Montjuïc pujant fins al Castell un parell de vegades sense repetir ni creuar el track, intentant fer desnivell per les parts més costerudes i baixar pels camins més interessants.

IBP index: 40 mtb
Distància total: 16 km
Desnivell acumulat: 500m (garmin)
Temps emprat en moviment: 1 hora i 15 minuts
Dificultat: Moderada/Alta

Descripció:
Començo pedalant a pl.Espanya i baixo pel carril bici de l'Avinguda Paral·lel fins passat l'Apolo, aquí comença la pujada primer pel carrer de Cabanes i enganxem més amunt amb el carrer de Font-Trobada. A la rotonda girem a mà dreta pel Passeig de Miramar continuant la pujada fins a la rotonda de l'Hotel Miramar i continuem pujant uns metres per l'Avinguda Miramar girant a mà dreta i fent un bon rampot per la Carretera de Montjuïc passant pel camp de tir i pujant fins al Castell.

Rodegem el castell per la part de mar fins la Caseta del Migdia i aquí comença la primera baixada, primer paral·lels al cementiri i després al costat del carrer dels ferrocarrils catalans fins la Plaça del Mig de Can Clos.

Ara pel carrer del Foc emprenem la segona pujada per l'altre part de la muntanya , per asfalt i desviant-nos abans d'arribar a l'estadi olimpic pel Passeig del Migdia.
Retallem per pujar al castell pel bosquet per un sender estret i costerut de pocs metres però molt de desnivell. Fem uns metres per vorejar el Castell i tornem a baixar. Aquest cop per camins del parc Petra Kelly y els Jardins de Mossèn Cinto Verdaguer despres creuem els Jardins de Can Brossa i petit corriol ferèstec acabant amb unes escales imposibles.

Baixada per darrere les piscines municipals fins al Passeig de l'Exposició i darrera petita pujada de nou fins a l' Avinguda Miramar.

Resseguim aquesta avinguda passant pel Museu Fundació Miró i després per l'Estadi Olímpic, baixada fins al MACBA i continuem fins la Font Màgica.

Pujada del Pavelló Mies Van Der Rohe fins al Poble Espanyol i baixada pel Carrer Guatlla, baixada fins la Gran Via, ressegueixo tot el Carrer Sant Roc fins a Hostafrancs per arribar al punt inicial.
albert.cs 23/06/2014

• Photo of pratinsky
    pratinsky Nov 25, 2014

Veig que som veins... (Creu Coberta/Bejar)