RASCIESA-SECEDA (DOLOMITES) *****

Photo ofRASCIESA-SECEDA  (DOLOMITES)  ***** Photo ofRASCIESA-SECEDA  (DOLOMITES)  ***** Photo ofRASCIESA-SECEDA  (DOLOMITES)  *****

Very difficult
June 26, 2013
June 2013

near Santa Cristina Valgardena, Trentino - Alto Adige (Italia)

Comencem la ruta a Selva, frontera amb Sta. Cristina, just al Plan de Tieja, i comencem amb pujada fins l'església de St. Giacomo, des on baixem a Ortisei. Aquí seguim una pista, amb pendents que en molts casos superen el 20%, per pujar a Resciesa, en ple Parc Natural de Puez-Odle. Guapo. Ja més de planer i per corriols ens dirigim, en visita opcional, a l'ermita del St. Crist. Desfem un tros del fet, fins al refugi de Resciesa, per anar seguint els itineraris 31 i 35 (molt ben senyalitzat tot) fins al Pas de Brogles. Una baixada per un corriol excepcional fins a Furnes on, per estalviar-nos uns 700 mts de desnivell exageradament forts, pugem amb telefèric a Seceda. Des d'aquest punt i amb una panoràmica genial, triem una de les "baita" que hi ha per anar a dinar. Feta l'elecció i anem de pet, seguint corriols super arrengats. Després d'uns "macarroni a la pastora", ja de baixada, passem per el Refugi Firenza i el Refugi Juac, on agafem un corriol guapíssim que ens ha de baixar a Selva. Des d'aquí seguim un carril-bici que ens ha de portar de nou al punt d'inici.

• Photo of Stefano_sa
    Stefano_sa Jun 28, 2013

Complimenti! Conosco la zona e so quanto sia difficile il giro che hai fatto. Bella impresa. Bravo!

• Humbert Campins Martín Jul 11, 2019

Acabo de fer la ruta avui mateix! Moltes gràcies per compartir :) ha estat la hòstia!

• Photo of jsalvador
    jsalvador Jul 12, 2019

Hola Humbert
    Celebro que t'agrades. En un espai com aquest, realment qualsevol ruta que facis és magnífica