Radar-Corriol Fades 14-06-2014

6 hours one minute
June 14, 2014
June 2014

near Malgrat de Mar, Catalunya (España)

La ruta d'Avui

A les 8 a la plaça érem en Juanka, David, Jaume Benet, Manel, Fernando, Miguel Angel, Andreu, Julio i Jo. Hem sortit direcció Pineda i en arribar darrere la benzinera estaven esperant en Jaume, Joan Giralt i Joan Pou. Hem travessat cap a la carretera d'Hortsavinya i després de la depuradora hem agafat el camí de l'esquerra que puja cap a Montpalau, pujadetes exigents per començar el mati, hem continuat per la Urbanització de Can Carreres i amunt cap al Radar, avui he pujat a la tercera, ja que al principi de la pujada hi havia sorra i me quedava enganxat, però bé, algú ha pujat a peu, jejejeje. Després hem baixat direcció Sant Andreu i abans d'arribar hem girat a la dreta pel GR i una mica més endavant hem agafat el corriol que diuen de les Fades, és bastant ciclable, el que passa és que hi han trossos que has de posar el peu a terra per passar del trencat que esta, bé, això els humans, els Downhillers per suposat que ho fan tot del tros. Hem sortit a la pujada de Sant Andreu i en Juanka ha dit "Que pujem?" i Jo li he dit "2 cops", o sigui que cap a Can Pepet. Baixant uns quants li hem fotut canya i en no res ja estàvem lligant les bicicletes, esmorzar, jijiji jojojo, de rigor i cap a casa per la platja, que avui semblava un dia de Juliol, plana i plena de gent. En Jaume s'ha quedat a Pineda després de baixar unes quantes escales i en Joan Pou a Santa Susanna. Com que hem fet una Mariconada de sortida hem parat a la plaça a fer cerveses vàries, bé Jo aigua ...........snif snif