R-TRACKS Sant Pere d'Aüira(tècnica)

Photo ofR-TRACKS Sant Pere d'Aüira(tècnica) Photo ofR-TRACKS Sant Pere d'Aüira(tècnica) Photo ofR-TRACKS Sant Pere d'Aüira(tècnica)

January 20, 2023
January 2023

near Campdevànol, Catalunya (España)

Recorregut espectacular per la zona de Sant Pere D'Aüira on hem intentat aprofitar tots els corriols de la zona sense que es creui el track (passa molt a prop, però no es creua).

L'únic tram molt complicat que trobareu és una pujada de corriol molt tècnic entre el km 7.6 i km 7.9; la resta, si sou bons tècnicament, ho podreu fer tot sobre la bici o haureu de posar algun peu a terra, però no massa; hem intentat fer un track tècnic però assequible.

Les pujades més llargues són una combinació de pista trencada i corriol per fer-les una mica més ràpides.

Esperem que gaudiu de tots els corriols i paisatges que trobareu.

• Photo of airsanti147
    airsanti147 Jan 28, 2023

Hoy hemos hecho esta ruta y es realmente un espectáculo! Creo que no os habéis dejado ningún sendero, jejejejeje. La hemos disfrutado mucho, hemos pisado nieve y nos ha hecho un día brutal!
    100% recomendable, aunque hay que saber que es dura de huev…
    Técnicamente, más difícil que moderada.
    Gracias por compartir el trayecto!