← Part of Collserola Est

Pujant la Serra d'En Gatell, Baixant la Serra d'en Fotja

Photo ofPujant la Serra d'En Gatell, Baixant la Serra d'en Fotja Photo ofPujant la Serra d'En Gatell, Baixant la Serra d'en Fotja Photo ofPujant la Serra d'En Gatell, Baixant la Serra d'en Fotja

February 22, 2014
February 2014

near Valldoreix, Catalunya (España)

Sortida matinal exploratoria en "modo Patrick" de la Collserola Cerdanyolenca. A part del mai ben ponderat Patrick, avui s'ha afegit l'Octavi que ha demostrant una forma envejable als "repetxons" de la Serra d'En Gatell.

ASCENS:

Sortim del Parc de la Pollancreda i, pel Coll de la Torrefera, agafem el cami que va de Can Borrell a Flor de Maig. Alli creuem la carretera per tallar pel Torrent de Can Cerdà i agafar el cami que puja de Can Coll a Can Cerdà i la Font dels Caçadors.

En el desviament abans de la Font dels Caçadors agafem el cami de la dreta, mes empinat, per anar cap a Can Valldaura per la Serra d'en Gatell. L'ultim tram de 1km aprox, des del Restaurant Can Valldaura fins al Portell de Valldaura, on hi ha el pontet que creua la cra d'Horta, el fem per la carretera on l'Octavi es trova com peix a l'aigua.

DESCENS:

Prenem un petit tram del cami de les aigües i tot seguit baixem carenejant per unes trialeres bastant tecniques la Serra d'En Fotja. Fem una part pel cami que va a Can Catà (saltem la tanca) i ben aviat trovem la divertida i llarga trialera que ens dura de tornada cap a Can Coll. Sense ser massa empinada, te trams tecnics que la fant força divertida.

Des de Can coll, finalment, tornem cap a San Cugat via el cami que va a Can Codonyers i la Bovila dels Capmany fins arribar un altre cop al Parc de la Pollancreda.

• Photo of victorcastella
    victorcastella Jul 15, 2020

Bona ruta, en una mica de tot, corriols, bones rampes i baixades tècniques. Molt recomanable.