puigsacalm btt.st pere-vidra-sant bartomeu de covildases-puigsacalm-grabulosa-la coma-salgueda-rabasola

Experts only
December 8, 2020
March 2018

near Sant Vicenç de Torelló, Catalunya (España)

sortim de sant pere i pujem a vidra per la pista de la vall,em un petit tram de corriol el mig on hem de enpenyer la bici depenent del nivell tecnic,es poc tros,a vidra agafem la pista que va a sant bartomeu de covildases,es pista bona,despres ens enfilem per pista/prat fins una tanca de fusta i acabem de pujar per corriol fins el cim,desfem l ultima part del cami i anem a font tornadisa i cap a la collada de bracons,cami em trams tecnics ,depres cap a la grabulosa,seguim baixant cap a sant nazari tot per corriol em passos tecnics i fins a trobar la pista que ens porta a cal ferrer,ara pujem cap a la coma,rampes dures fins a dalt,un cop a la coma enpenyem la bici fins el coll de la coma,ara baixem cap a salgueda per un corriol molt divertit em algun pas tecnic,a salgueda pista fins espaulella i despres cap els ferrers,corriol trialer que ens porta a rabasola.aqui puju cap a la vinyeta per fer l ultima baixada tecnica i fins a sant pere