Puigsacalm btt.bellmunt-la tosca-covildases-puigsacalm-collada sant bartomeu-grabulosa-la coma-salgueda-sal d moli-la portella

Very difficult
November 29, 2020
June 2020

near Sant Vicenç de Torelló, Catalunya (España)

Una ruta dura i em parts molt tècniques, pujem a bellmunt per la carretera,baixem a iera de masa,cami bastant tecnic,continuem per la tosca,trialera divertita fins la pista de vall ,anem direccio a vidra,i girem a la dreta direccio el sal del moli,creuem el riu per sobre les pedres com puguem i agafem la pista de la vila vella,arribem al collet de la mata,un xic mes amunt agafem el corriol i fins el cim,desfem l ultim tram i baixem cap a fon tornadisa fins la collada sant bartomeu,trialera em passos tecnics,anem a la grabulosa,despres a sant nazari,tot per corriol em trams tecnics i cap a creuar la carretera de la vola,ara pujem per pista i depres per corriol on hem de baixar algun punt de la bici fins el coll de la baulella i seguit el coll de la coma,ara baixem per un corriol divertit em passos tecnics fins a salgueda,d aqui poc ens desviem a la dreta per pista que s acaba fen corriol bastant tecnic,baixem el sal del moli,creuem el ges i pujem per una pista una mica bruta i em una esllavisada que haurem de superar,harribem a la pista de la vall,baixem cap a la tosca ,la casa de la vall i ens desviem a la dreta pel corriol que puja a la portella,un cop a la portella baixem per una trialera bastant tecnica fins el serrat,ara cap a sant roc i fins a sant pere