Puig de la Caritat des de l'Estany i retorn per Serra de Lliris

Photo ofPuig de la Caritat des de l'Estany i retorn per Serra de Lliris Photo ofPuig de la Caritat des de l'Estany i retorn per Serra de Lliris Photo ofPuig de la Caritat des de l'Estany i retorn per Serra de Lliris

47 minutes
January 28, 2022
January 2022

near l'Estany, Catalunya (España)

Sortida des del poble de l'Estany al Moianès i en 1,5 km tenim el Puig de la Caritat amb unes vistes espectaculars del Moianès i Pirineus. La pujada és dura, però curta i desprès es segueix per camins i corriols. Cal anar en compte en el tram de baixada direcció Mas del Castell per la Serra de Lliris. Els corriols són estrets, inclinats, entre arbres i amb certa dificultat tècnica. Tanmateix, rodar pel mig d'aquest magnífic bosc és un privilegi.

Una vegada arribem als Mas del castell, es gira a dreta i el camí és ample. Es puja i en poc temps tornem a veure l'Estany arribant, sense cap pèrdua, pel Monestir de Santa Maria de l'Estany.

Valoració tècnica: difícil pel tram de corriols entre el bosc que requereixen una certa tècnica de descens (més quan vaig fer la ruta que hi havia troncs i branques de la poda)