پاسانوری به بعد از دره تروسوGeorgia pasanuri to after valley truso

Photo ofپاسانوری به بعد از دره تروسوGeorgia pasanuri to after valley truso Photo ofپاسانوری به بعد از دره تروسوGeorgia pasanuri to after valley truso Photo ofپاسانوری به بعد از دره تروسوGeorgia pasanuri to after valley truso

July 19, 2019
July 2019

near P’asanauri, Mtskheta-Mtianeti (Georgia)

روزچهارم
بازهم راس ساعت هفت حرکت کردیم و اقا شیرنگ با یک سرعت مناسب شروع به حرکت کرد واین باعث گرم شدن ما میشد وتمینطر ارام ارام پیچها را یکی یکی پشت سر میگذاشت واز یک بنای یادبود گذشتیم تا به یک محلی برای صبحانه رسیدیم ونشستیم صبحانه دیشب که سیب زمینی دوپیازه دیشب را خوردیم وسپس راه افتادیم وپیچها هم تندتر وتندتر شد وسخت ترازجاده چالوس شد وبالاخره به گودائوری رسیدیم واز قیافه شهر متوجه میشدی که این شهر اسکی میباشد وشهر مرفه ایی است وپس از قدری استراحت به مسیر سربالیی مان ادامه دادیم که به بنای یادبود دوستی روسیه وگرجستان رسیدیم وبازاری که دران بود وکمی بالاتر محلی برای تفریح پاراگلایدر وبالاخره پیچها تمام شد وبه ارتفاع ۲۳۰۰ رسیدیم وسرپایینی تا به روستای cobi وجاییکه به دره تروسو میره وما محبورشدیم از ان رد کنیم ویه خانه به خونه به قیمت ۸۰ لاری احاره کردیم